Ф-1-8 ФрутоНяня – 'Lullaby'
Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
- Участник BBDO Russia Group
- Название работы Ф-1-8 ФрутоНяня – 'Lullaby'
- Конкурс / номинация Ф-1 Продукты, лекарства
- Рекламодатель FrutoNyanya
- Авторы Executive Creative Director – Igor Lutz
Creative Director - Adrian Ely
Senior Art Director - Raluca Stroe
Copywriter - Dasha Artamonova
Producer - Lena Yavorskaya
Music Producer - Igor Medvedev
Production company - Bazelevs
Director - Simon Ladefoged
Producer - Leroy Baburin
Marketing Director – Svetlana Kubata
Brand Manager – Dina Rahman
Manager of Marketing Communications – Olga Sizova
- Описание проекта Frutonyanya
RUSSIAN
Так сложилось, что папы проводят с детьми меньше времени, чем мамы, но это вовсе не значит, что они меньше думают и заботятся о своих малышах. И Фрутоняня – еще одно проявление такой заботы и любви.
ENGLISH
Fathers spend less time with their babies then mothers, but that doesn’t mean they think or care any less. Frutonyanya products are the perfect way of showing your baby that you care.