АвторыКреативный директор - Владимир Константин
Арт-директор Алексей Тренин
Копирайтер Фёдор Гетманов
ПереводENTER – teaser campaign for launching of a new retailer ENTER
The main distinguishing feature of the new Russian retailer ENTER at the time of launch was a wide and unusual mix of goods categories: household goods, toys, crafting tools, jewelries, furniture, electronics and sport goods.
We decided to play with this distinguishing feature and surprise people with a teaser campaign mixing up 2 items from totally different categories, rhyming them into funny couplets.
For the campaign 5 variants have been chosen.
Each of 5 attached images contain an initial teaser and the following revealer.
Creative Director – Vladimir Constantin
Art-director Alexey Trenin
Copywriter Fedor Getmanov
Описание проектаENTER - тизерная кампания по выводу на рынок нового ритейлера ENTER
Основной особенностью нового ритейлера Enter на момент запуска был широкий и довольно необычный ассортимент товарных категорий: товары для дома, игрушки, инструменты, ювелирные изделия, мебель, электроника и товары для спорта.
Мы решили сыграть на этой особенности и удивить людей тизерной кампанией с неожиданными сочетаниями товаров из разных категорий, срифмовав их в смешные двустишия.
Для кампании были выбраны 5 вариантов двустишия.
Каждый из 5-ти файлов содержит первоначальный тизер и следующий за ним ревилер.