ПереводHooome.me — a new online shop of designer items and unusual interior. The range of the store includes an ultra-modern, and often provocative elements of the decor. Target audience — people, who are ready for taking bold decisions, lovely stuff fanciers. In order to state the nature of the shop and to distance it from other shops, selling furniture items, it was necessary to develop an unusual, provocative and catchy branding.
All the elements of style used in the reminiscences of the paintings "Bathing of Red Horse", Petrov-Vodkin, and "Venus" Botticelli. This part of the original world of branded characters, communicating with each other and the audience in different semantic compositions, original for each media branding. Here begins the journey to the extraordinary world Hooome.me.
Описание проектаHooome.me — новый онлайн-магазин дизайнерских вещей и необычных предметов интерьера. В ассортименте магазина — ультра-современные и часто провокационные элементы декора. Аудитория — люди, готовые к смелым решениям, любящие красивые вещи. Для того, чтобы заявить о характере магазина и дистанцировать его от других бутиков, занимающихся продажей предметов декора, необходимо было разработать необычный, запоминающийся и провокационный фирменный стиль.
В элементах стиля использованы аллюзии на картины «Купание красного коня» Петрова-Водкина и «Венера» Ботичелли. Это часть оригинального мира фирменных персонажей, коммуницирующих между собой и зрителем в различных смысловых композициях, оригинальных для каждого носителя фирменного стиля. Отсюда начинается путешествие по необычному миру Hooome.me.