Б-2-10 Aqua Piano

файл работы
  • Участник Leo Burnett Almaty
  • Название работы Б-2-10 Aqua Piano
  • Конкурс / номинация Б-2 Событийный маркетинг
  • Рекламодатель Троеглазов Евгений
  • Авторы Тимур Бекиров
    Тимур Джиембаев
  • Описание проекта Агентство выступило с идеей плагина для презентации новой фэшн-коллекции. Мы разработали уникальный элемент интерьера, помня о главной цели – не отвлекать людей, но вовлекать их, создавая приятное сопровождение к модному показу. Мы поставили перед собой задачу наладить диалог с аудиторией и подарить ей незабываемый опыт, включающий в себя как аудио-, так и визуальные эффекты.
    Проект Aqua Piano стал нестандартной деталью модного события; это необычное, захватывающее слух и глаз интерьерное решение, дарило людям позитивные эмоции и заставило их говорить об этом необычном эксперименте.
    Чтобы понять замысел, пожалуйста, посмотрите видео аква рояля в действии: http://youtu.be/jDRTGGi7SdQ

    The agency came up with a plug-in idea for an introduction of a new fashion collection. We’ve developed a unique decoration element keeping in mind that our goal was not to interrupt people but involve and please them while exploring the new fashion collection. Our purpose was to create an authentic conversation with the audience and give an unforgettable experience, delivered as jazz music for your senses while your eyes follow the water-fountains in the same rhythm.
    Aqua piano became a non-standard plug-in at the fashion event, this beautiful, eye- and ear-catching interior design solution entertained people positively, surprised them and created a great buzz.

    To understand the idea better and see our creation in work please have a look at the video uploaded onto
    http://youtu.be/jDRTGGi7SdQ