Н-3-6/2 ENTER 2

ENTER 2
  • Участник МакКэнн Эриксон Россия
  • Название работы Н-3-6/2 ENTER 2
  • Конкурс / номинация Н-3 Магазины, рестораны, клубы
  • Рекламодатель Enter
  • Авторы Креативный директор - Владимир Константин
    Арт-директор Алексей Тренин
    Копирайтер Фёдор Гетманов
  • Перевод ENTER – teaser campaign for launching of a new retailer ENTER

    The main distinguishing feature of the new Russian retailer ENTER at the time of launch was a wide and unusual mix of goods categories: household goods, toys, crafting tools, jewelries, furniture, electronics and sport goods.

    We decided to play with this distinguishing feature and surprise people with a teaser campaign mixing up 2 items from totally different categories, rhyming them into funny couplets.

    For the campaign 5 variants have been chosen.
    Each of 5 attached images contain an initial teaser and the following revealer.

    Creative Director – Vladimir Constantin
    Art-director Alexey Trenin
    Copywriter Fedor Getmanov
  • Описание проекта Основной особенностью нового ритейлера Enter на момент запуска был широкий и довольно необычный ассортимент товарных категорий: товары для дома, игрушки, инструменты, ювелирные изделия, мебель, электроника и товары для спорта.

    Мы решили сыграть на этой особенности и удивить людей тизерной кампанией с неожиданными сочетаниями товаров из разных категорий, срифмовав их в смешные двустишия.

    Для кампании были выбраны 5 вариантов двустишия.
    Каждый из 5-ти файлов содержит первоначальный тизер и следующий за ним ревилер.