Н-4-4/1 ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ

ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ
  • Участник Deluxe Interactive
  • Название работы Н-4-4/1 ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ
  • Конкурс / номинация Н-4 Реклама услуг, корпоративная реклама
  • Рекламодатель ТЕКТА
  • Авторы Deluxe Interactive
  • Перевод Goal:
    To develop image-building communications campaign for the TEKTA company that would make it stand out from the competitors in the real estate market.
    Solution:
    A unique offer from the TEKTA company is a new category of residential real estate in the form of comfortable business class housing that doesn’t cost a lot and is located right outside of Moscow proper. We had to come up with a name for the “new class of housing” while avoiding all of the negative components of the “house outside of Moscow” notion such as “Moscow region (Podmoskovye, Under Moscow) is not Moscow”, “It’s not cool to live beyond the Moscow Circle Road...” and others. To counter this we came up with a new term - Upper Moscow (Nadmoskovye), which removes the mental stumbling block for the potential clients who don’t want to live “UNDER”, but can live “ABOVE”! To develop the theme of UPPER MOSCOW in general we came up with a tag line - “APARTMENTS WITHOUT COMPLEXES” - which speaks to those clients who are tired of offers to move into “housing complexes” and are seeking something more interesting and up-to-date.
  • Описание проекта Цели:
    Разработать имиджевую коммуникацию для компании «ТЕКТА», выделяющую ее из ряда конкурентов на рынке недвижимости.
    Решение:
    Уникальное предложение от компании «ТЕКТА» – это новый класс жилья, подразумевающий под собой комфортное жилье бизнес-класса по эконом-цене в ближайшем Подмосковье. Необходимо было придумать вербальное обозначение для «нового класса жилья» при этом обойдя все негативные составляющие понятия «жилье в Подмосковье». «Подмосковье это не Москва», «Жить за МКАДом не круто…» и т. п. Поэтому был придуман новый термин – НАДМОСКОВЬЕ, снимающий психологический барьер у потенциального покупателя, который не хочет жить «ПОД», но может жить «НАД»! В качестве развития темы НАДМОСКОВЬЯ в целом также был придуман тэглайн - «ЖИЛЬЕ БЕЗ КОМПЛЕКСОВ», для тех покупателей, которые устали от предложений заселиться в «жилые комплексы» и хотят получить что-то более интересное и современное по формату.